Tak, posilněna deckou bilýho (ok, ok....třema), Vám napíšu jak jsem se vlastně stala onko(logickou) mámou...

Lynettka se narodila jako úplně normální "neplánovaný" dítě vysněným císařským řezem...hehe... Začátky byly stejný asi jako všude jinde. První dítě, zmatek, youtube tutorials jak vyměnit plínky atd atd...ale rychle jsme se otřepali :)
Rostla jako z vody- v roce měla krásných 15 kg 😱 Tenkrát ji byla určena první diagnóza: obezita 😂 Doktoři se se mnou nebabrali...proč taky? Viděli obézní matku a tak usoudili ze po nocích žereme spolu 😂 Kdyz jsem poukazovala na to, že v roce se to dite ani nehne, jenom sedí na zadku, tak přilítnul komentář typu: matko cvičte vojtovku a nebuďte histerická...Jen abych vás uvedla do obrazu, bavím se tu o kladenské zdravotní péči, kam jsme se dostali s Lynettky první bronchitidou...
Při druhé bronchitide nas osvitilo a jeli jsme diky bohu do motola...Při x-temu pobytu s bronchitidou si nás vzal do parády doktor Adam (mimochodem velkej fešák, tak se ani nedivte ze mi ty návštěvy zase az tak nevadily 😂😂) který se začal zajímat o to, proč Lynettka jeste porad neleze a uz vůbec nechodí. Začalo nesčetně vyšetření a to od paty až k hlavě (píšu to dobře, bylo to obráceně) Po posledním vyšetření svalů, Adam navrhl ještě poslední vyšetření hlavy...řekl: nemáme co ztratit, jestli MRI nic neukáže tak víme s čistým svědomím že ta holka je proste lina 😊
A tak 21.5.2016 šla Lynettka pod svoji první narkózu. Vše probíhalo na plicním oddělení 1A, kde si nas hýčkaji dodnes. Asi hodinku po MRI za námi přišla Dr. Tereza ( všechny doktory mame doma nastaveny pod křestním jménem, protože Darren by příjmení v životě nedal 😂) at se za ni stavíme az se Lynettka probudí. Už to mi přišlo hodně zvláštní a začínala jsem něco tušit...proč by jinak volali soudružku vedoucí 🤷‍♀️? A tušení se potvrdilo...Každopádně jsem nepřestávala doufat v diagnózu lenost 😂
Tereza nás všechny posadila a řekla, ze má Lynettka na mozku nález, který neni zrovna malý...Mně pořád nic nedocházelo a v klidu jsem vše překládala Darrenovi. Když jsem se tedy po 5 minutách zeptala o jaký nález se vlastně jedná? Odpověď byla zdrcující: " to vám poví kolegové z onkologie" a až ted mi to všechno vlastně došlo...Nebyla jsem schopná ani tuhle větu přeložit Darrenovi a tak Tereza zacala vše vysvětlovat anglicky...to ale já už nevim protože jediný co si pamatuju je pískání v uších 😔
Šli jsme zpátky na pokoj, kde nic nevědíc Lynettka se na nas smála. My mlčky seděli a brečeli..V tu chvíli necítíte nic jinyho nez šílenou bezmoc. Druhý den přišel náš úžasný onkolog Dr. David....Už jen to jak s námi mluvil nas hodilo do absolutního klidu ☺️
Každopádně po jeho návštěvě pro nas začal kolotoč. Nádor nedokážeme identifikovat, Lynettka musi na biopsii-operaci mozku. A to jak jsme si sáhli tenkrát na úplný dno...o tom zase příště...
Vím, že jsem Vám slibovala pozizivní příspěvky, ale nebojte...jen co se dostaneme přes naše začátky, který stály opravdu za hovno (lip to vyjádřit neumím 😂) tak Vás hned pozitivně naladíme ☺️




Komentáře

  1. Prožila jsem si to samé, když byl dceri rok a čtvrt. Naštěstí nádor nebyl zhoubný a vše jsme zvládli bez chemoterapie. Teď už je u ní desetiletá slečna, do Motola uz jezdíme jen na pravidelné roční kontroly

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super slyšet příběh s dobrým koncem...Přeji jen a jen hodně zdraví....

      Vymazat
  2. Tioga Fitness – Home | TitaniumArts.com
    TITNACO® ford fusion titanium for sale · Home · TITNACO® · mens black titanium wedding bands TITNACO® · TITNACO® · TITNACO® · micro touch titanium trim TITNACO® · TITNACO® edge titanium · titanium chloride TITNACO® · TITNACO® · TITNACO® · TITNACO® · TITNACO®

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu