Co jsem vlastně zač?


Jmenuju se Markéta, je mi 24 let (dobře, dobře tak 33...ale ani o chlup víc 😅
a jsem ONKO (logická) máma
Ale už dost o mě 😆
Hlavní hvězdou večera je naše dcera ( ano slyšíte dobře...NAŠE...někdo si mě přeci jen nakonec vzal a zatím se drží zuby nehty🙏) Tak ještě než představím hlavní hvězdu, představím otce. 
Jmenuje se Darren, 46 let a je to Anglán jak poleno...
Ale teď už k naší hvězdě. Dali jsme jí jméno Lynette (po babičče), 3 roky, a před rokem a půl byla diagnostikována nádorem na mozku (kdyby to někomu nedošlo, tak proto Onko máma :) 


Proč vlastně píšu?


Chtěla bych touto cestou všem ukázat, že i přes to, jaké neštěstí nás potkalo, jde život brát s humorem. Každý mi říká, jak skvěle situaci zvládám, a tak si už začínám myslet, že to tak opravdu je 💁

Psaním blogu zabiju dvě mouchy jednou ranou. 
1) blog mi bude sloužit jako terapie (kde ušetřím nekřesťanský peníze za psychologa 😆)
2) dodáme sílu ostatním onko matkám 💪
....a ještě je tu třetí moucha: o důvod víc si večer otevřít další lahev prosecca 😉

                                     Naše motto zní: NEPOSRAT SE Z TOHO!!!

...a ještě něco z rodinného alba, abyste věděli s kým máte tu čest 😜










Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu